lørdag 19. januar 2013

Husets hjerte!

Her er tegningene av det flotte kjøkkenet vi skal ha! Vi har tatt oss plass til et helt kjøleskap og fryseskap! Nå har vi kun den fryseren som er i et kombiskap, og vi savner fryseplass!
Og noe jeg gleder meg maaaasse til er å få induksjonstopp, nå har vi en gammel ovn som nesten må slåes på på morra`n for at den skal bli varm til vi skal lage middag!! Hoho!! Vi har også valgt en litt bredere modell, da får vi 5 kokeplater! Jippi!!!




Nesten helt til høyre på benkeskapene på ytterveggen har vi valgt et 40cm skap. Der har vi tenkt å få til en sånn slags vippeting til å ha kjøkkenmaskinen på! Det hadde vært lykke!! Vi har valgt å kjøpe kjøkken på Ikea. Der selger de ikke hevebeslag for kjøkkenmaskin, så den må vi kjøpe fra en annen leverandør. Vi satser på at den passer inn i vårt kjøkken også! ;)
Jeg elsker sånne praktiske løsninger som gjøre hverdagen enklere! Små ting gir stor glede!











Å, som jeg gleder meg til å stå her og lage mat! Har hodet fullt av tanker av hvordan spisebord og stoler vi skal ha! Har også tenkt å prøve å lage norgesglass lamper! Håper det ikke er altfor vanskelig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar