mandag 10. desember 2012

Hyttekos.

Hei på deg på hytten!

Min kjære, Nathalie og jeg tok en spontan tur på hytta i dag. Her er det rolig og deilig, vi er nesten alene på hyttefeltet. Godt å komme seg litt bort fra alt mas og kjas i byen. I morgen skal vi nyte kong vinter i all sin prakt, ut å ake blir herlig! Men først en deilig kveld med peiskos, vinòs og håndballkamp!



Jeg har blitt inspirert av en fantastisk matblogg, og laget deilig torsk i kveld. Den ble saftig og veldig god. Noe annet enn ihjelkokt torsk som min generasjon har vokst opp på... Serverte med byggris slik oppskriften sier. Det ble en slager i heimen, både for liten og stor. Oppskriften kan du finne her HER. Anbefaler virkelig å ta en titt innom den fantastiske bloggen! Mye snacks både til hverdag og fest.



Min flinke svigerinne har laget en stige som nå står inne på badet her på hytta. Fiiiiin og praktisk til å henge fra seg feks håndklær. Har ønsket meg en sånn til jul! Den hadde gjort seg i det nye huset!! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar